lauantai 16. elokuuta 2014

Muutoksii

Heippa vaan kaikille :-) 
Joo, tosiaanki en oo postannu moneen kuukauteen koska mua ei oo kiinnostanu nuket yhtään..
Mutta mä lupaan laittaa huomenna pari kuvaa Alicesta :-)
Niin muuten, Wayne ja Miki on nyt uusissa kodeissaan :-(
Mut toisaalta onhan niiden parempi olla siellä ku mun kaapissa homehtumassa...
No mä kerron teille nyt pari "muutosta" mitä on tapahtunu täs parin kuukauden aikana:
Must tuntuu et oon iha eri ihmine. Ja mun mielest se on hyvä, koska en tykänny ittestäni yhtään, ja mul oli kauheen vähän kavereita. Oon myyny ihan kaiken mitä mul on jäi jäljelle niist ajoista, eli mekot, vaatteet, sisustustavarat, nuket, yms. Nykyään oon tosi tyytyväine itteeni, ja oon tosi itsevarma ja mul on hyvä itsetunto. Tiiän et tää kuulostaa kauheen ym mut oon tosi ilone siitä :-)
Mut siis nii, mun kaveriporukka muuttu ihan kokonaan uudelleen, mun tyyli muuttu, ja mun asenne muuttu.
Huhhuh, kunnon romaani :-D no ihansama, hyvä jos jaksoitte lukee ja kiitti jos ymmärrätte! <3 
Ja siis ton takii en oo kauheesti kerenny blogata, koska mun elämäs tuli niin paljon muutoksii.
Mut kiitti kaikille jotka jaksaa lukee ja kommentoida mun blogii koska saatte teidän ihanilla kommenteilla mulle hymyn :-) ❤️
Mutta siis huomenna laitan teille pari kuvaa Alicesta! ❤️
🔹 Käykää kattoo mun insta🔹
@annatapanainen
Instagram.com/annatapanainen
🔹 Tulkaa kikkaamaan🔹
@annaurora
🔹snäppäilkää🔹
@amppuaaw

-Amppu

2 kommenttia:

Kommentit saavat mut hymyilemään :3