lauantai 1. maaliskuuta 2014

This is it

Moikka vaan kaikille :) 


Mulla on elämässä nyt sellanen vaihe, et tuntuu, ku oisin ihan uusi ihminen. 
Mä en tykkää samasta musiikista, samasta tyylistä, samoista tavaroista, tai tavoista.
Joten, mä oon päättäny luopua lähes kaikista mun japani-kamoista.
Kyllä.
Myös nukeista.
Myyn mun manga-pokkarit, mekot, nukkejen vaatteet, peruukit, jne..

En myy Alicea, koska se on jo mulle aika tärkee, mut Wayne ja Miki on myynnissä. 
Joten jos ketään teistä kiinnostaa jompikumpi, niin voidaan keskustella hinnasta.
EN MYY ALICEA ELLEI TULE KUNNON TARJOUSTA.
Mä tarviin rahaa mun uuteen harrastukseen, ja muutenkin mulla on mennyt nukkeihin ihan liikaa aikaa ja rahaa. Joten joko kommenttiboksiin tarjouksia nukeista, tai sitten muista tavaroista.
Facebookillakin saa laittaa viestiä, mut löytää sieltä siis nimellä Anna Tapanainen, ja siellä voin laittaa kuvia
ja kertoa enemmän infoa :)


-Amppu

16 kommenttia:

  1. Voitko laittaa mulle sähköpostii tietoi/kuvii mangoista, mekoista, nukenvaatteista ja peruukeista?

    worldofmypullip(ät)gmail.com

    VastaaPoista
  2. Voinko "varata" Waynen, ku pitäs neuvotella noitten vanhempien kanssa? :) Sillee se ei ois tavallaa enää myynnis?

    VastaaPoista
  3. Sun blogin osoite on NEVER ENDING doll story ;________; Harmi ettei varmaa miiteissäkään enää tulla näkemään :/ No mutta sun päätös sun elämä toivotan onnea ja toivottavasti nuket pääsevät hyvään kotiin ;)

    VastaaPoista
  4. nyt se on ending doll story :D no ei, pidän kuiteski Alicen ni en lopeta ihan kokonaan :D :( mut toivottavasti nähään viel jotenki, ainaki pidetään yhteyksii <3 :)

    VastaaPoista
  5. harmi.. sun blogia oli kiva lukee :) toivottavasti et kadu sit myöhemmin ...

    VastaaPoista
  6. Paljolla myyt obitsut?

    laitatkos spostia

    maria.saranpaa@gmail.com

    VastaaPoista
  7. Mä olisin kiinnostunut niistä peruukeista jotka myyt :D (En kyllä tiiä mitkä myyt mutta tarvitsisin peruukkeja) Laitatko viestiä? :3

    nurmi.anni@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. Duh, voinko mäkin ''varata'' Mikin? Pitäis munkin neuvotella noiden vanhempien kanssa tästä? :o


    Harmi, kun lopetat, toivottavasti et tuu katumaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu, sulle on nyt varattu :) ilmoitathan sit mahd. pian, jos voit ostaa sen?

      Poista
    2. Sovitaan, että ilmotan sulle ennen 4.3. klo. 21.00 jos voin/tai en voi ostaa sitä? :D

      Poista
  9. Ikävää kuulla että lopetat nukkeilun, mutta parempi se on niin, jos et enää viihdy harrastuksen parissa. Ethän poista blogias, jos vaikka kuvaisit Alicea vielä joskus! Tykkään nukeistasi ja tavastasi kuvata niitä, kyllä tätä jää kaipaamaan

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en poista, lupaan kyllä kuvailla alicella vielä tähän blogiin :)

      Poista
  10. olisin kiinnostunu niistä peruukeista ja obitsuista, paljonko ne maksaa? voitko laittaa minun sähköpostiini kuvia peruukeista?

    pullip172@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Saanko kysyä että mikä on se sun uus harrastus? :)

    VastaaPoista

Kommentit saavat mut hymyilemään :3