perjantai 6. joulukuuta 2013

☆ DIY-JAPANESE CANDY ☆

Hei kaikkii ^3^
Sain oman koneen, ni nyt taas pystyn postailee :3 Mua mietitytti tää blogi ihan kokoajan ku en oo postaillut niin moneen kuukauteen :c

Tää postaus ei nyt sitten liity nukkeihin, en viel oo kerennyt postailee, mut ylihuomen uus postaus, ni silloin enemmän nukeista :3
Mut siis, äiti osti mulle Manga Cafésta DIY-karkkeja, joita oon halunnu tooosi kauan c:
Mut ne olikin sit aika pettymys :( Mä en oikeesti pystynyt syömään mitään niistä loppuun, joten xd

 TADAA <3 Niin söpöjä :3 mut ulkomuoto voi hämätä :c

 Tää oli pakko ostaa, koska Venus Angelic teki kerran tästä videon :3

 Tommosta neruneruu joka dipataan karkkirakeisiin :D seki oli ihan sika pahaa :[

 SUSHIA <3 Tääki oli ihan saakelin pahaa, ei pystyny syömää XD

 Kuivajäätelöö :3 Ainoo syömäkelponen, mutten totakaan pystynyt syömään...

Tossa sen pandajutskan tulos. Eikö ookkin herkullisen näköstä :D
/ sori, en ottanut muista karkeista kuvia :c

Infoa:
DIY KARKKI:
Diy (do it yourself = tee se itse) karkit on siis yleensä jauhosta ja vedestä koostuva mössö, joka kaadetaan muottiin, ja annetaan sen kuivua.

//mahtava info <3

-Amppu

7 kommenttia:

  1. Hyi, mäki oon maistanu noita. Ne oli kamalan pahoja >_< Otan osaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua D: Mä oikeesti kuvittelin et ne ois sellasta vaahtokarkkimansikkavaahterasiirappiunelmaa, mut ei, joten ihmiset, EI KANNATA OSTAA :D mul ainaki meni rahat ihan hukkaan :c

      Poista
  2. En taia sittekää ostaa noita :D Näyttääkin jo pahalta :c

    Pullipgarden.blogspot.fi
    ♥ 100 LUKIJAN JUHLAPOSTAUS!
    ♥ 104/200 lukijaa

    VastaaPoista
  3. Mäkin oon kerran maistanu joitain japanilaisia "karkkeja" nii en oo kyl enää uudestaan oo ees koskenu niihin xD

    VastaaPoista
  4. En taida sitten ikinä ostaa noita :D

    VastaaPoista
  5. Yöks, oonki halunnu joskus tommosia maistaa mutta tulin 10 sekuntia sitten toisiin aatoksiin :D

    VastaaPoista

Kommentit saavat mut hymyilemään :3